Eerste reis dag - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van anne hemert - WaarBenJij.nu Eerste reis dag - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van anne hemert - WaarBenJij.nu

Eerste reis dag

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

15 Augustus 2023 | Nederland, Eindhoven

Gisteren 14 augustus was het dan zover tijd om naar Amerika te vliegen. De eerste vlucht verliep zeer goed, wat doe je anders op een 9 uur durende vlucht dan slapen film kijken en stilzitten.

toen begon het gedoe, onze vlucht vanuit Chicago naar Des Moines was geannuleerd….. Andere vlucht is geboekt voor morgen 1 pm zeiden ze, en waar moeten we dan slapen? “Ergens in een hotel mevrouw omdat de vlucht geannuleerd is vanwege het weer kunnen wij niks voor u regelen” Dus daar sta je dan op een vliegveld in Chicago zonder bagage en zonder slaap plek, die hebben uiteindelijk snel gevonden. Vandaag (15 augustus) om 1:03 pm gaan we hopelijk weer de lucht in naar de eindbestemming Des Moines in Iowa.

• 15 Augustus 2023 - 14:38

Mama:

Gelukkig kunnen we snel schakelen en dingen bedenken. En niet te vergeten een handbagage mee met “nood” spullen voor een nacht [e-1f61c] je weet tenslotte naar nooit.

vandaag dan echt naar je kamer en je team!

• 15 Augustus 2023 - 18:21

Buuf: