Eerste 2 weken school - Reisverslag uit Boone, Verenigde Staten van anne hemert - WaarBenJij.nu Eerste 2 weken school - Reisverslag uit Boone, Verenigde Staten van anne hemert - WaarBenJij.nu

Eerste 2 weken school

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

06 September 2023 | Verenigde Staten, Boone

Hello hello everybody,

We zijn inmiddels in mijn 2de week van Freshman year of college!!!!!!

Wat heb ik het naar mijn zin hier, leuk team, nieuwe vriendinnen en een goed golfspel.

Met mijn nieuwe pr: 3 over 18 holes en mijn eerste eagle. School gaat prima, opdrachten en huiswerk is wel van een hele andere koek als dat van de middelbare school maar het engels gaat tot nu toe prima. Ondanks dat ik iedereen heel erg mis en zoveel mogelijk met iedereen te appen en bellen, heb ik het beina te druk om jullie allemaal te missen.

Vandaag bijvoorbeeld: les van 8 tot 13;45, training blijk 18 holes lopen te worden ( op een andere baan) moeten om 2 uur aanwezigzijn waren dan eindelijk om 19 uur klaar, ff snel eten en dan nog 4 hoofdstukken lezen en er een samenvatting over schijven. Waar haal ik tijd vandaan om naar de mailbox te gaan die niemand openkrijgt.........

hoe is het bij jullie?

Laat ik maar eens verder gaan met mijn huiswerk, see you an other time.

kusjes en knuffels van Annie!!!


  • 06 September 2023 - 08:07

    Marieke Verbaan:

    Lieve Anne, fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Wat goed dat je een nieuw PR hebt.

    Veel succes met alle nieuwe dingen en geniet van deze bijzondere tijd.

    Liefs, Marieke


  • 06 September 2023 - 09:35

    Monique :

    Hoi Anne,

    wat fijn om te horen dat jij het goed naar je zin hebt. Ga zo door. Probeer ook nog te genieten tussen de drukke schema’s door.

    Groetjes van de buurtjes


  • 06 September 2023 - 10:05

    Mama:

    Hallo lieverd,

    We spreken elkaar natuurlijk wel maar zo’n verslagje is ook gezellig! Ik ben natuurlijk super trots op jou. En wat je met je golfspel presteert is werkelijk zo’n top prestatie [e-1f618] elke keer op onbekende banen in temperaturen waar je nog aan moet wennen en zo in een nieuw omgeving. Mentale klasse schatje [e-1f970]

    dikke knuffel voor jou en groetjes aan de meiden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boone

anne

Actief sinds 15 Juni 2023
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 1433

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2023 - 01 Juni 2023

Amerika

Landen bezocht: