Eerste week - Reisverslag uit Boone, Verenigde Staten van anne hemert - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Boone, Verenigde Staten van anne hemert - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

20 Augustus 2023 | Verenigde Staten, Boone

vandaag ( zondag 20 augustus) gaan we de laatste de laatste qualifying ronde lopen op onze thuis baan cedar pointe golf course. Woensdag en donderdag hebben we ook gespeeld, woensdag op talons of tuscany rondje 78, donderdag op Glen Oaks rondje 90. Ik ben de afgelopen dagen samen met mama vooral bezig geweest met alles regelen, kamer inrichten en zorgen dat ik ingeschreven sta voor lessen. Ook zijn mama en ik gisteren naar Pella geweest, een plaatsje in Iowa waar een Nederlandse community is en er veel Nederlandse dingen zijn. We hebben daar zelfs poffertjes en andijviestamppot gegeten. Ik slaap nu al 2 nachten op een luchtbed in mijn appartement, mijn bed is besteld maar heeft net als onze reis hier naar toe wat complicaties zullen we maar zeggen. Al mijn teamgenoten zijn super aardig en ik voel mezelf hier al helemaal op mijn plek. Ik moet me klaar maken voor de laatste kwalificatie ronde dus ik hou jullie op de hoogte. Groetjes uit Amerika [e-1f1fa][e-1f1f8][e-1f970]


  • 21 Augustus 2023 - 05:54

    Mama:

    [e-1f60d] Weer een goede ronde gelopen! Trost op jou [e-1f44f][e-1f3fc] rondje 79. En je kamer is leuk geworden.


  • 21 Augustus 2023 - 21:36

    Karin Smolders/:

    Klinkt tot dusver allemaal positief Anne, fijn hoor! En goed bezig ook. Hoewel ik jullie nog maar kort ken volg ik je verhalen met belangstelling!

    Liefs Karin. (Camping)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boone

anne

Actief sinds 15 Juni 2023
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 1474

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2023 - 01 Juni 2023

Amerika

Landen bezocht: