Wedstrijden - Reisverslag uit Boone, Verenigde Staten van anne hemert - WaarBenJij.nu Wedstrijden - Reisverslag uit Boone, Verenigde Staten van anne hemert - WaarBenJij.nu

Wedstrijden

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

15 September 2023 | Verenigde Staten, Boone

Afgelopen maandag hebben we onze eerste wedstrijd gehad, met het team 2de geworden en individueel ben ik T4 geworden. Vandaag en zaterdag hebben we weer een wedstrijd in Waterloo, we blijven vannacht in een hotel slapen dus dat wordt gezellig. Het was nog even afwachten of ik mee ging om te spelen, op donderdag net voor de training was ik zelf aan het trainen en na mijn eigen training voelde het niet lekker in mijn pols. Even naar de sport arts op school, krijg je te horen dat je waarschijnlijk een minor fracture in je linker pols hebt. Maar de wedstrijd morgen en zaterdag dan? Als ik geen pijn had mocht ik spelen dus vanochtend om 5:45 besloten dat het goed genoeg voelt om te spelen. We zijn nu onderweg naar Waterloo, als we aankomen gaat mijn coach eerst even mijn pols in tapen. We gaan zien hoe het voelt mocht het niet goed voelen stap ik uit en speel ik zaterdag ook niet. Al met al is het even een kleine tegenslag dat mijn pols pijn doet maar dat geeft mij geen reden om thuis te blijven zitten[e-1f602]

ik zal laten weten hoe het is gegaan.

groetjes uit Amerika

we zijn een paar dagen verder, de eerste dag had ik veel last van mijn pols en was ik ziek. Maar de score bleef acceptabel 89. Tweede voelde ik me een heel stuk beter en heb ik een mooie 75 gelopen!!


  • 15 September 2023 - 15:09

    Mama:

    Toppertje! Trots op jou. [e-1f618]


  • 15 September 2023 - 18:06

    Elske Anepool:

    Hihi....jaja Eindelijk gevonden.

    Leuk om je ook op deze manier te volgen.

    Wat ben ik trots op jou!

    Goede wedstrijd en hopelijk gaat t goed met je pootje.

    Heel veel liefs je Omaatje.[e-1f60d]


  • 17 September 2023 - 16:49

    Edward Roberts :

    Leuk om op afstand mee te kunnen genieten van jou avontuur!![e-1f60a]

    Groetjes Edward

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boone

anne

Actief sinds 15 Juni 2023
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 1456

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2023 - 01 Juni 2023

Amerika

Landen bezocht: