Einde fall season - Reisverslag uit Boone, Verenigde Staten van anne hemert - WaarBenJij.nu Einde fall season - Reisverslag uit Boone, Verenigde Staten van anne hemert - WaarBenJij.nu

Einde fall season

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

10 Oktober 2023 | Verenigde Staten, Boone

Gister 10/9/23 was de laatste wedstrijd van dit seizoen. Ik heb dit seizoen niet afgesloten zoals ik wilde maar we hebben alle data om veel te verbeteren deze winter dus we gaan hard aan de slag. Deze week en aankomende week hebben we op school mid-terms, toets in het midden van het semester om te kijken waar je staat. De afgelopen weken zijn zwaar, druk, vermoeiend en leuk geweest. Papa was afgelopen week hier bij mij om mijn leventje nu te bekijken en mee te gaan naar onze wedstrijd in Nebraska. Het was weer lastig om gedag te zeggen maar het moest. Nog maar 2,5 maanden en dan kom ik weer naar Nederland voor kerst en oud en nieuw!!!!

• 15 Oktober 2023 - 16:00

Ed :

Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt ! Zet hem op en hopelijk tot snel een keertje op de leukste camping van België [e-1f60a]

• 15 Oktober 2023 - 16:27

Mama:

Hé lieverd, drukke weken heb je doorstaan. Nu concentreren op je toetsen, lekker winter trainingen volgen en jaaaa in dec lekker naar huis.

kus kus mama

• 22 Maart 2024 - 07:27

Edward Roberts :

Nog updates? [e-1f602] Veel plezier en succes nog !

Tot snel